maanantai 18. helmikuuta 2013

Now it's official!

Heipä hei!

Tänään menen (luultavasti) viimeistä kertaa käymään koulullani. Saan siis viimeinkin paperit kouraani! En oikein osaa sanoa mitä mieltä asiasta olen. Osittain tietenkin olen todella iloinen kyseisen hetken olevan viimeinkin käsillä, mutta toisaalta olen hieman haikea. Tänään elämäni yksi vaihe jää taakse! Luulin, että tällä kyseisellä hekellä minulla olisi jo työpaikka valmiina ja kaikkea, mutta nyt joudunkin sitten menemään lähipäivinä suoraan työkkäriin! Mitä helvettiä!? (Pardon my French!)

Mielestäni on hyvin kummaa, kun nykyään tuntuu siltä ettei kukaan saa mitään töitä. Olen hakenut useisiin paikkoihin ja hermoni on superkireällä! Mutta aion kuitenkin juhlistaa tänään valmistumistani! Tai itseasiassa papereiden kouraan saamista, sillä onhan minusta jo pidempään tuntunut että olen jo valmistunut, mutta vasta tänään se on varsinaisesti totta!

Saa nähdä millainen tilaisuus koululle on järjestetty. En usko sen olevan mitään sen kummempaa. Luultavasti saamme paperit ja kahvikupin kouraamme ja siinäpä se onkin. Saatan tänään tai huomenna kirjoitella lisää tuosta tapahtumasta, jos siitä on edes mitään sanottavaa! Mutta nyt täytyy mennä laittamaan hiukset ja vaihtaa vaatteet, jotta pääsen ajoissa koululle!

Palailemisiin! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti